Wat moet u doen als u per ongeluk de huisdieren van een klant uitcheckt (u drukt op de knop Uit) ?

Heeft u Dipo versie 3.1n of ouder:

  1. Selecteer het datum invulhok na t/m in het venster Inschrijven verblijf bij de betreffende klant.
  2. Verwijder de datum.
  3. Herstel de reserveringsperiode door op de knop reserveren te klikken en voer de reservering opnieuw in.
  4. Indien de klant een voorschot heeft betaald, voer dit bedrag in. Maak GEEN factuur aan want die is er al.
  5. Sluit het venster Reserveren af door op de knop Afsluiten te klikken.
  6. Indien de klant een voorschot heeft betaald, tik dan dezelfde incheckdatum in het invulveld na het woord Van. Onder Res. verschijnt het voorschot weer.

Heeft u Dipo versie 3.2 of nieuwer:

  1. Verwijder de uitcheckdatum in het venster Inschrijven verblijf bij de betreffende klant. De oude reservering incl. reserveringsbedrag wordt automatisch hersteld.

Terug naar Dipo Faq